♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Pace şi Bine ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



O GLO0RIOSO SAN PIO ,
IN OGNI LUOGO ,E IN OGNI VIA
CI FACIA SEMPRE COMPANIA ,

CON MARIA !

Fecioara Maria Îndurerată

să ne obţină de la fiul său sfânt Isus , harul de a pătrunde tot mai mult misterul crucii şi să ne lăsăm seduşi cu Ea de pătimirile lui Isus . Firma Padre Pio

Padre Pio: la Statua Misteriosa ed il “Miracolo” della Maternità che il Santo Continua a Fare Ancora Oggi

Isus , să domnească în inima ta ca s-o umple și să abunde de dragostea sa sfântă !


www.teleradiopadrepio.it

luni, 15 septembrie 2014


 

Slavă Tatălui , a Fiului 
şi a 
Duhului Sfânt . 
Amin .
RUGI prin mijlocirea SF. PIO :
  
14 - 23 Septembrie
Novena 
la Padre Pio din Pietrelcina :
 
SF. PIUS DIN PIETRELCINA ,  
 ROAGĂ-TE PENTRU NOI !
O , Isuse care ai spus :
Cereţi si veţi primi , căutaţi şi ve-ţi găsi , 
bateţi si vi se va deschide ! 
Cu Maria , Prea Sfânta Ta Mamă eu bat , 
eu caut şi cer ca rugăciunea mea să fie ascultată - Dumnezeule , vino-mi in ajutor , 
  - Doamne , grăbeşte-te să mă ajuţi !
Slavă Tatălui  şi Fiului şi Sfîntului Duh , precum era la început , şi acum şi pururea 
şi-n vecii vecilor ! 
Amin !
 
 O , Isuse care ai spus :
Tot ceea ce veţi cere Tatălui în numele meu , 
vă va acorda , împreună cu Sfînta Ta Mamă , împreună cu Tatăl Tău şi în numele Tău , 
eu cred că vei obţine acest ajutor .
Slavă Tatălui  şi Fiului şi Sfîntului Duh, precum era la început şi acum şi pururea 
şi-n vecii vecilor ! 
Amin !
 
 O , Isuse care ai spus :
Cerul şi Pamîntul vor trece , 
dar Cuvintele mele nu vor trece ,
eu sunt sigur că rugăciunea mea va fi auzită . Amin !
Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfîntului Duh , precum era la început şi acum şi pururea 
şi-n vecii vecilor . 
Amin .
 Se recită : 
Tatăl Nostru ...
Bucură-te Marie ...
 Slavă Tatălui ...
  La sfârşit : 
Preasfântă Inimă a lui Isus , 
mă încred şi sper în Tine .
 
O Preasfântă Inimă a lui Isus , 
căreia îi este imposibil să nu aibă milă 
de cei nefericiţi , 
ai milă de noi , sărmani păcătoşi 
şi dă-ne harurile pe care ţi le cerem 
prin mijlocirea Inimii Neprihănite a Mariei , blânda Mamă a Ta şi a noastră .
 
 Sfinte Iosife , 
tată purtător de grijă a 
Preasfintei Inimi a lui Isus , 
roagă-te pentru noi .
 
 Se recită :
 Bucură-te Regină ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu